espressocafe.ro

miercuri, 22 iunie 2016

Cum ne imbracam la mare

Am auzit o discutie in troleibuz intre doua fete. Se intrebau "cum ne imbracam la mare" si aduceau diverse argumente si contraargumente. Mi-a venit ideea de a scrie un articol si de a pune multe poze, ca sa vedeti cum m-am imbracat eu la mare. dar m-am razgandit, caci acest blog, pretentios numit "de fashion", nu este despre mine, ci despre cu totul altceva. De exemplu, despre bunul simt de a ne imbraca asa cum ne place, asa cum ne simtim bine, fara totusi sa ranim ochii celorlati. 

Pentru ca la mare toata lumea umbla lejer imbracata, in costume de baie, puteti si voi sa purtati rochite decoltate, fuste scurte, pantaloni mulati, dar aveti mereu grija sa alegeti haine care vi se potrivesc, care sunt in echilibru cu corpul si cu felul vostru de a fi. Nu va machiati prea tare (de preferat ar fi sa nu va machiati deloc). Nu umpleti geamantane de haine daca aveti de gand sa stati numai cateva zile. dar nu uitati sa luati in bagaje si haine de vreme rea (un pulover, un pantalon lung, pantofi sport).

Alegeti haine cat mai lejere, din material cat mai bun. Evitati plasticul. Optati pentru haine albe sau in culori cat mai deschise. Purtati cat mai putine bijuterii. Daca vreti sa faceti plaja la mare, luati cu voi doua costume de baie. Si o palariuta. 
Cum ne imbracam la mare? Cat mai lejer, cat mai sexy, fara totusi sa cadem in pacatul de a deveni vulgare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu