espressocafe.ro

marți, 5 iulie 2016

Costume de baie pentru femei cu sanii mici

Multa lume traieste cu impresia ca femeia cu sani mici este dezavantajata fata de femeile cu sani mari. Total gresita aceasta impresie, va garantez. In familia mea chiar se fac glume pe aceasta tema deoarece sora mea a luat tot ce s-a putut in materie de sani si pe mine m-a lasat ca pe un baietel nu foarte dezvoltat.

Cu toate astea, niciodata nu am fost complexata de faptul ca am sani mici, ba chiar i-am purtat cu mandrie la scoala, la intalnirile cu baietii, la serviciu, la plaja, oriunde am mers.

dyfashion.ro

Pentru ca este vara si deja se cauta costume de baie pentru femei cu sani mici, incerc sa vin in ajutorul celor care sunt ca si mine. Fetelor, sa nu va simtiti complexate de faptul ca aveti sanii mici. Cu siguranta voi stiti cel mai bine ca aveti un suflet mare, un fund bombat, un zambet irezistibil, o inteligenta peste medie sau o atitudine deosebita, care va pune in valoare tot ce detineti mai bun.


Daca doriti totusi si un costum de baie pentru femei cu sani mici, un costum de baie care sa mascheze faptul ca natura nu a fost foarte generoasa cu voi in aceasta privinta, eu am facut o mica selectie de modele, m-am interesat de preturi si v-am adus cele mai proaspete informatii.

COSTUME DE BAIE IEFTINE SI ELEGANTE GASITI AICI

1. Costume de baie cu buretei push-up

Cele mai indicate costume de baie pentru femei cu sani mici sunt, desigur, cele cu buretei push-up care sa lase impresia ca sutienul ascunde un piept mai generos. Costumele de baie pe care le-am ales pentru prezentare sunt prevazute cu bureti push-up detasabili.

In plus, sutienele au armatura metalica la baza si balene laterale flexibile pentru sustinere. Lungimea bretelelor este reglabila, iar materialul din care sunt confectionate aceste costume de baie este de foarte buna calitate si se usuca foarte repede. 






2. Costume de baie in culori deosebite

Poate parea un paradox la prima vedere, insa anumite culori au capacitatea de a distrage atentia de la faptul ca sanii sunt mici si de a o indrepta catre cu totul altceva. Din acest motiv este recomandat ca femeile cu sani mici sa poarte costume de baie in culori vii. 

Alegeti totusi modele care au sutiene cu push-up, caci bureteii reusesc sa induca intotdeauna in eroare si sa va avantajeze. Un costum de baie verde neon sau unul roz poate fi exact ceea ce va trebuie. Un sautien cu pliuri este si el indicat femeilor cu sani mici. 




3. Costume de baie cu sutien inalt

Costume de baie cu sutien inalt avantajeaza intotdeauna femeile cu sani mici. Acestea vor reusi sa acopere tot, astfel incat privitorul sa nu observe ca sub material nu este mare lucru. Cu cat sutienul este lucrat cu mai mult material, cu atat femeia cu sani mici va parea mai bine dotata si va fi mai increzatoare. 

Doamnele mele, alegeti costume de baie cu sutien generos, cu modele care sa distraga atentia si folositi buretei push-up de fiecare data. Veti observa ca viata e atat de frumoasa! 



Orice fel de costum de baie veti alege, eu va doresc distractie placuta la mare, la strand, la piscina, oriunde veti merge in vacanta, si va ofer o fotografie facuta anul acesta pe litoralul romanesc. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu