espressocafe.ro

marți, 5 iulie 2016

Rochie de plaja - lunga, tricotata, transparenta

Vara anului 2020 inseamna plaja, apa, soare, distractie, relaxare, Fetele se intrec in a etala tinute cat mai provocatoare, cat mai sexy, cat mai lejere sau mai elegante. Una dintre piesele de baza ale tinutei de vara pentru anul 2020 este rochia de plaja / de vara.

Se poarta rochia lunga sau scurta, dar si cea transparenta, tricotata, crosetata sau din voal. Indiferent cat de frumos este un costum de baie, nu putem totusi sa defilam cu el in afara plajei, asa ca rochia trebuie sa fie parte din tinuta oricarei doamne sau domnisoare.

Cu cat este mai lejera si mai eleganta, cu atat va fi mai apreciata. O rochie de plaja poate ascunde mici defecte, poate scoate in evidenta anumite forme cu care femeia se mandreste, poate proteja de razele fierbinti ale soarelui. Dar sa vorbim despre cateva modele de rochii pentru plaja.

Rochie de plaja - lunga, tricotata, transparenta


1. Rochie de plaja alba

Mie imi place mult genul de rochita alba potrivita pentru zilele de vara, mai ales daca are si ceva imprimeuri florale. Alba fiind, rochia pune in evidenta bronzul, respinge razele soarelui, atrage privirile tuturor.

Poate fi purtata atat pe plaja, cat si in afara ei, la petrecerile de la piscina, in plimbarile pe faleza sau oriunde in alta parte va dori posesoarea ei sa mearga.

Rochii potrivite pentru vara gasiti AICI.

2. Rochie scurta pentru plaja 

Am gasit o rochie scurta pentru plaja si am tinut neaparat sa povestesc si cititoarelor mele despre ea. Este dintr-un material foarte lejer, are o croiala interesanta, moderna si de efect, are o culoare care se asorteaza cu nisipul litoralului si un pret foarte bun AICI



3. Rochie de plaja tip camasa

Pentru fetele si femeile care doresc sa fie mai aparte, sa iasa din tipar, am ales astazi sa scriu despre o rochie de plaja tip camasa. Este un model nou care scoate in evidenta feminitatea, care pune in valoare rafinamentul femeii, care da o nota de eleganta purtatoarei. 

Pentru orice fel de rochii de vara intrati AICI.

4. Rochie de plaja (de vara) xxl

Nici doamnele plinute nu au fost uitate. Am gasit pentru ele o multime de rochii de plaja (de vara) xxl simpatice, elegante si vesele. Sunt rochii pentru fete si femei plinute care vor sa se simta bine in pielea lor, care au curajul de a privi lumea cu seninatate si de a se bucura de viata in orice moment. 

Aceste rochie xxl pot fi purtate atat pe plaja, cat si in alte situatii. In plus, au un pret excelent AICI.




Desigur, va puteti alege orice rochie de plaja doriti, insa nu uitati ca soarele va poate fi prieten sau dusman in functie de alegerile pe care le faceti. Optati intotdeauna pentru rochii de plaja deschise la culoare, din materiale usoare, cu o croiala moderna si cat mai simpla. 

Eu am plecat anul acesta la mare nepregatita. Fara costum de baie, fara vreo rochie de plaja. E drept, am mers inainte de inceperea sezonului si chiar nu am vrut sa fac plaja. Am avut totusi o ie si o fustita la mine pentru o poza. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu