espressocafe.ro

sâmbătă, 22 octombrie 2016

Cafea boabe si macinata

Cafea Arabica boabe si macinata. Oare mai este cineva in aceasta lume care sa nu fi cumparat si gustat macar o data acest sortiment de cafea? Eu cred ca nu. Fie ca esti bautor de cafea arabica, fie ca nu, de numele ei cu siguranta ai auzit, ii cunosti aroma si probabil ai sorbit macar o singura data din ea. Daca nu ai facut-o inca, iti recomand sa nu mai stai pe ganduri. Cumpara cafea boabe si macin-o acasa ori, daca nu ai aceasta posibilitate, cumpara cafea arabica gata macinata si prepara o cafea la ibric, dupa toate regulile de baza ale prepararii acestei licori magice, care uneste oameni in discutii interesante, raspandeste in jur arome de vis si mentine spiritul treaz si iscoditor. Probabil ca va dati seama dion descrierea mea ca sunt bautor inrait de cafea, ca toate diminetile mele incep cu o ceasca aburinda pe birou si ca dupa-amiezile imi sunt de multe ori ocupate cu povesti intre prieteni sau chiar cu prieteni imaginari gasiti prin cartile pe care le citesc. Tot ce vreau sa va spun astazi in mod cat se poate de serios este ca trebuie sa incercati niste cafea boabe de pe site-ul https://artaceaiului.ro/, daca vreti sa simtiti si voi ceea ce simt eu cand beau licoarea magica.

Nu mai retin daca am scris pe undeva despre felul in care am inceput eu sa beau cafea, dar o voi face si aici, sa ramana povestea pentru posteritate. Aveam vreo 19 ani si imi placea mult un baiat de prin vecini. Pentru ca era student in capitala si ne vedeam doar o data pe saptamana, stateam mereu cu teama ca se va indragosti de vreo colega de grupa. Mama si o prietena a bunicii mele mi-au sugerat sa beau o ceasca de cafea, ca mai apoi ele sa imi poata ghici in zat, sa afle daca baiatul ma inseala sau nu, daca tine la mine sau nu, daca va veni sau nu acasa in weekend. Gustul cafelei mi s-a parut atunci amar si rau, dar m-am fortat sa o beau. Iata ce face dragostea din oameni. Nu mai stiu ce mi-au ghicit, dar tin minte ca ma invatasem si ceream in fiecare zi cafea, sa pot afla ce face baiatul. Incet, incet, am inceput sa indragesc gustul si aroma cafelelor si in mai putin de doua luni eram dependenta de licoarea magica. Anii au trecut, mie mi-au aparut fire albe in par, mama si prietenele bunicii mele s-au stins, insa amintirea continua sa fie vie. Nu mai vreau sa imi ghiceasca nimeni, nu vreau sa aflu ce ma asteapta in viitor, ci savurez clipa prezenta alaturi de o cafea buna. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu