espressocafe.ro

marți, 25 octombrie 2016

Caseta directie pentru VW Golf IV

Se presupune ca acesta este un blog pentru femei, insa nimic in aceasta lume nu ma poate impiedica sa le fac si barbatilor din cand in cand cate o bucurie vorbindu-le despre lucruri care le plac si de care au nevoie. Astazi, pentru ca am asistat la o mica discutie si mi s-a parut interesanta, vreau sa aduc in atentia voastra magazinul online cu piese auto AutoAtu.ro, locul unde puteti gasi cam orice ar putea sa va trebuiasca, inclusiv caseta directie pentru VW Golf IV. De ce amintesc aici fix aceasta caseta directie Golf IV si nu orice alt fel de caseta directie? Rapunsul este cat se poate de simplu: pentru ca discutia la care am fost de fata era despre caseta directie Golf 4, iar finalizarea ei m-a convins ca asa trebuie procedat. Un prieten al sotului meu a cautat pe internet pret caseta directie, a gasit magazinul online despre care va spuneam, a observat ca au acolo casete directie de tot felul, a ales caseta directie Golf IV, ca asta ii trebuia lui, a dat comanda si gata. Totul rapid, usor si ieftin, asa cum ar trebui sa mearga lucrurile in orice domeniu. Acum sunt in masura sa va spun ca pe site-ul amintit mai sus puteti gasi oricand caseta directie Golf 4 si orice alt fel de caseta directie.


Eu, femeie fiind si neavand (inca) masina, cu greu pot spune exact ce sunt aceste casete directie sau care este cel mai mic pret caseta directie de pe piata, insa am incredere in prietenul sotului meu, care este un zgarcit si care e in stare sa caute o zi intreaga pe internet pana cand gaseste magazinul cu cele mai mici preturi la caseta directie Golf 4 sau la orice alta piesa auto pentru "Bombonica" lui. Si aici, pentru ca nu ma puteti vedea, va spun eu ca m-a apucat iar rasul la gandul numelui pe care l-a ales pentru masina. Stiu ca barbatii au obiceiul de a boteza anumite lucruri si o fac in cele mai amuzante feluri cu putinta. Tocmai de aceea, fie ca sunteti interesati de caseta directie Golf IV, fie ca ati ajuns pe blogul meu cautand orice altceva, mi-ar placea sa imi spuneti intr-un comentariu ce porecla are masina voastra (de preferat si marca ei, culoarea si orice alt detaliu care ar putea conta). Daca nu aveti masina, puteti incerca sa le fiti de folos altora prin distribuirea acestui articol. Poate ca exista printre prietenii vostri persoane care au nevoie de casete directie sau de orice alte piese auto si nu stiu de unde le-ar putea comanda in asa fel incat sa nimereasca preturi bune. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu