espressocafe.ro

marți, 25 octombrie 2016

Outlet Mango in Bucuresti

Mai e vreun bucurestean care sa nu stie de existenta FashionHouse? Eu cred ca toata lumea a auzit de acest mall unde atmosfera e calda, prietenoasa, iar reducerile sunt foarte mari pe intreg parcursul anului, nu doar cu anumite ocazii. Desi e la numai 60 de kilometri de mine, inca nu am ajuns pe acolo, cu toate ca mi-ar placea mult sa colind din outlet in outlet, sa studiez produsele, sa le admir, sa le probez si, de ce sa nu o spun?, sa imi si cumpar cate ceva, caci sigur as putea gasi acolo lucruri care sa fie pe placul meu. Am convingerea ca si cititoarelor mele le-ar placea sa faca acelasi lucru, daca ar ajunge pe la FashionHouse, motiv pentru care scriu aceste randuri si atrag atentia asupra unui outlet Mango in Bucuresti, poate pentru ca numele sau mi-a atras atentia sau poate pentru ca acolo pueti gasi imbracaminte, incaltaminte si diverse accesorii pentru femei. Ce stiti despre Mango? Mi-ar placea sa imi lasati comentarii in care sa imi povestiti cand ati auzit pentru prima data acest nume, daca stiti ceva despre produsele ce poarta numele de Mango, daca v-ati cumparat vreodata si mai ales daca ati fost pana acum pe la FashionHouse. 


Despre Mango va pot spune in cateva cuvinte ca este vorba despre produse de o calitate neindoielnica, produse care au un design original, inovator, un soi de deschizator de drumuri in privinta trendurilor, lucru care le poate face cu adevarat fericite pe doamnele si domnisoarele ce vor mereu lucruri deosebite, abia aparute pe piata modei, lucruri pe care sa nu le aiba chiar toata lumea. In plus, daca mergeti la FashionHouse si intrati (nu cred ca vreti sa ratati) la Mango, veti descoperi ca va puteti transforma precum Cenusareasa din poveste. Cu bani putini va puteti cumpara o multime de haine frumoase care sa va faca sa aratati ca niste modele, sa va puna in valoare si sa va dea acel aer rafinat la care toate visam. Imbracamintea de dama de la outlet-ul Mango din Bucuresti are reduceri de pana la 70 %, lucru mai mult decat tentant pentru orice doamna si domnisoara, nu-i asa? Aceste reduceri sunt posibile datorita faptului ca marfa provine din surplusul de stocuri al producatorilor, din colectiile anilor trecuti (dintr-o asemenea colectie si-a cumparat sotul meu niste adidasi superbi la un pret uimitor de mic), dar si din colectiile care sunt special create pentru magazinele de tip outlet. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu