espressocafe.ro

sâmbătă, 22 octombrie 2016

Pensule Profesionale de Machiaj

In toti acesti 46 de ani de viata m-am machiat extrem de putin si atunci folosind produse ieftine sau capatate de pe la prietene. Daca as putea sa o iau de la capat, probabil ca m-as infrumuseta mai des, as folosi mai multe produse profesionale si mi-as face mai multe poze. Dar nu o pot lua de la capat, asa ca nu imi ramane decat sa impart, din propria experienta, cateva sfaturi fetelor tinere, care abia acum incep sa se machieze. Pensule Profesionale de Machiaj - iata ceva care nu trebuie sa va lipseasca din casa, indiferent cat de mult sau putin va machiati, indiferent cat de rar ori des faceti acest lucru. Eram foarte tanara si tocmai imi cumparasem o trusa de machiaj plina de farduri si de pensule machiaj. Ori nu ma pricepeam eu, ori nimerisem produse de cea mai proasta calitate. Cert este ca bureti pentru machiaj se dezlipeau de pe betisoare, iar acele pensule machiaj isi mai pierdeau o parte din par la fiecare utilizare, lucru care ma scotea din minti, caci uneori ramaneau lipite de piele si era nevoie sa imi verific chipul de cateva ori in oglinda inainte de a indrazni sa ies din casa. Am invatat ca trebuie sa imi cumpar produse bune, de calitate, eventual chiar pensule profesionale de machiaj, caci sunt mult mai rezistente si isi fac treaba mult mai bine decat pensulele obisnuite. 


Am mai observat un lucru: aceste pensule profesionale de machiaj sunt bune nu doar pentru fetele si femeile care vor sa arate bine, ci si pentru baietii care vor sa isi picteze chipul pentru sarbatoarea de halloween. Dovada este chiar fiul meu, care in urma cu doar cativa ani a facut senzatie intr-un bar de rockeri cand a aparut machiat bine, de-a dreptul inspaimantator. Si da, folosise o pensula de machiaj buna, imprumutata din "trusa mea de scule pentru machiaj". La ce anume mai poate folosi o pensula de machiaj buna, de calitate? La pictura. Da, mi-am invatat nepotii sa foloseasca, pe langa pensulele obisnuite, si pensule de machiaj, caci ele sunt mai bogate, au parul mai moale si pot face adevarate minuni pe hartie. Indiferent din ce motive va doriti pensule profesionale de machiaj, sfatul meu este sa le cumparati din magazinul online Amalia.ro, locul unde oferta este foarte bogata, preturile sunt foarte mici, iar servirea este ireprosabila. Abonarea la newsletter va aduce cadou un voucher de 20 de lei pe care il puteti folosi in magazin. In plus, pe site veti gasi o multime de sfaturi bune despre cum sa va machiati, la ce anume foloseste fiecare pensula in parte si ce anume nu trebuie sa va lipseasca din trusa de machiaj. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu