espressocafe.ro

marți, 25 octombrie 2016

Targ de Craciun Sibiu

Oferta la Targul de Craciun Sibiu este diversificata si atractiva, mi-a spus zilele trecute un bun prieten, incercand sa ma convinga sa merg si eu la acest Targ de Craciun. Cel mai probabil as fi acceptat invitatia fara sa stau prea mult pe ganduri, daca nu eram bagata in alte treburi pana in gat. Chiar mi-ar fi placut sa vizitez Targul Cadourilor de Craciun, sa ma bucur de tot ceea ce as fi gasit pe acolo, sa ma relaxez si sa cumpar diverse nimicuri dragute pentru prietenii de acasa. Dar cum sa fac acest lucru daca nu as fi foat atat de aglomerata financiar si daca as fi avut mai mult timp la dispozitie. Numai ca la mine in fiecare an povestea se repeta intr-un fel sau altul. In apropierea sarbatorilor de iarna sunt mereu aglomerata, mereu cu o nevoie uriasa de bani pentru ziua fiului meu, pentru cadourile pe care chiar imi face placere sa le ofer apropiatilor, pentru pregatirile culinare, pentru cartile pe care sa le citesc in vacanta, pentru diverse cheltuieli neprevazute. Totusi, visez in secret sa ajung, daca in intr-o adevarata vacanta, macar pentru o zi la renumitul Targ de Craciun Sibiu, sa ma bucur de magia sarbatorilor de iarna nu doar in casa, cu sarmale si cozonac pe masa, cu Hrusca rasunand a colinde in boxe, cu luminite stralucind in brad.

Nu stiu daca anul acesta va fi posibil, asa ca ma grabesc sa scriu pe blog cateva cuvinte cheie care sa va atraga atentia si poate sa va indrepte pasii catre un eveniment altfel, un eveniment interesant, la care e pacat sa nu mergeti daca va sta in puteri: targ Craciun Sibiu. Targ de Craciun - am vazut ceva de acest gen pe cand locuiam in Italia si va spun cu sinceritate ca mi-a placut atat de mult, incat mi-am dorit sa fie in fiecare zi Craciun, sa ma pot bucura de acest mic miracol. Daca locuiti prin zona sau daca aveti chef de o vacanta altfel, nu ratati acest Targ de Craciun Sibiu. Daca, la fel ca si mine, aveti deja alte planuri, locuiti prea departe sau considerati ca nu va ajung banii, incercati macar sa le povestiti si altora, sa le susurati la ureche aceste cateva cuvinte: targ Craciun Sibiu, cu speranta ca in acest fel le veti face o bucurie si le veti oferi ocazia de a avea o vacanta excelenta. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu