espressocafe.ro

vineri, 5 iunie 2015

Cadouri pentru cei din zodia Gemeni

Am in familie doua persoane nascute in zodia Gemeni. Sora mea si cumnatul isi vor serba ziua de nastere impreuna, asa cum fac in fiecare an. Si tot ca in fiecare an, tinand cont de personalitatile lor, de felul lor de a fi, de pasiunile pe care le au. Se spune despre cei din zodia Gemenilor ca sunt oameni practici, cu picioarele pe pamant, iar eu confirm acest lucru. Tocmai din acest motiv nu ii voi face surorii mele niciodata cadou buchete de flori, felicitari sau orice alt lucru fara utilitate. Oamenii ascuti in zodia gemeni prefera sa primeasca ceea ce le-ar putea folosi vreodata in viata sau ceea ce le lipseste la momentul aniversarii. Daca doriti sa bucurati o femeie din zodia gemeni, ii puteti oferi cadou
obiecte electrocasnice (daca este mare gospodina, desi nu prea imi vine sa cred), lenjerii de pat, iar daca sunteti destul de intimi cu ea ii puteti oferi cadou cosmetice, parfumuri, lenjerie intima sexy, obiecte vestimentare, gadgeturi sau chiar bani, caci ele stiu cel mai bine ce le trebuie sa nu se jeneaza sa o spuna.

AmaFashion
  larysa.ro
  aoro.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu