espressocafe.ro

vineri, 17 februarie 2017

Trendurile modei in 2017

Tendintele in moda se schimba de la sezon la sezon, de la an la an, motiv pentru care toti cei care doresc sa arate bine zi de zi, sa fie in trend, urmaresc aceste tendinte si tin cont intotdeauna de ele. Eu, desi mi-am propus candva sa actualizez permanent acest blog de fashion, sa imi tin cititoarele la curent cu orice noua tendinta din moda si cu diverse sfaturi si trucuri care sa le fie de folos, descopar ca sunt tot mai aglomerata si timpul nu imi permite sa imi tin promisiunea facuta mie (si implicit voua, celor care ma cititi). Asta nu inseamna ca nu stiu care sunt tendintele modei in 2017, ci doar ca nu am destul timp sa scriu despre ele pe blog pe larg, asa cum mi-as dori. Am urmarit trendurile modei din 2017 si am vazut pe http://trenda.ro/moda/ o multime de informatii concrete referitoare la ceea ce se poarta anul acesta in materie de rochii, fuste, pantaloni, pulovere, rochii de seara, jachete, geci de primavara, geci de iarna, paltoane, dar si in ceea ce priveste tendintele in materie de incaltaminte si accesorii. Va invit si pe voi sa accesati linkul, daca doriti sa aflati mai multe despre trendurile modei in 2017 si, in general, despre cum sa faci sa te mentii in pas cu moda.


De exemplu, mie mi-a placut mult o rochie de primavara lunga, cu maneci bufante, vazuta pe trenda.ro. In gand mi-am spus imediat ca voi urma fara doar si poate in aceasta primavara tendintele modei 2017, daca voi avea norocul sa gasesc prin vreun magazin acea rochita. Ca pe un mic amuzament, vreau sa va spun ca sotul meu intotdeauna glumeste pe seama preferintelor mele, sustinand ca in ochii lumii mai mult ca sigur sunt o ciudata care iese din tipare. Poate ca asa este, insa am si o "scuza". Am ajuns la varsta la care imi pasa mai putin de gura lumii si mai mult de propriile mele gusturi si de felul in care ma simt atunci cand port o anumita tinuta. Desigur, asta nu inseamna ca hainele mele nu sunt la moda, ci doar ca imi place sa aleg, din multitudinea de tinute propuse de designeri, pe cele in care ma simt comod, pe cele care imi pot ascunde bine defectele si imi pot scoate in evidenta partile frumoase ale corpului, lucru pe care va sfatuiesc sa il faceti si voi. 

Iata rochita verde care m-a cucerit si pe care mi-ar placea mult sa o port in aceasta primavara:


Poate ca, odata ajunse cu lectura pana aici, ma veti intreba care sunt, de fapt, trendurile modei in anul 2017. Anticipand aceasta intrebare, ma grabesc sa va raspund scurt si la obiect: sunt atat de multe de spus despre tendintele modei de anul acesta, iar eu am atat de putin timp la dispozitie in luna februarie, incat prefer sa va invit pe site-ul trenda.ro, locul unde puteti gasi absolut orice va poate interesa in materie de moda: sfaturi, trucuri, curiozitati, tendinte, fotografii etc. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu