espressocafe.ro

vineri, 8 iulie 2016

Incaltaminte de dama ieftina si buna - modele noi

Suntem prea saraci pentru a ne imbraca si incalta ieftin. Nimic mai adevarat. Am avut o lunga perioada in care banii abia imi ajungeau cateva zile. Nici vorba sa imi pot cumpara imcaltaminte care sa coste prea mult. Intrebam in stanga si in dreapta, prieteni si colegi, daca stiu de unde pot cumpara incaltaminte de dama ieftina si buna, de preferat modele noi. Ma priveau de parca as fi fost nebuna. Si poate chiar eram. Imi cumparam pantofi, balerini, adidasi, cizme sau ghete de la chinezi, de prin magazinele unde totul era ieftin. Ba nu imi statea bine piciorul in incaltaminte, ba imi faceau rani, ba se rupeau dupa trei purtari. Cumparam in fiecare luna cate o pereche de incaltaminte. Uneori se intampla sa pierd serile incercand sa lipesc pantofii, sa ii cos, sa le fac diverse reparatii pentru a putea iesi cu ei pe strada a doua zi.
Sa nu procedezi ca mine! Ieftin nu este pantoful pentru care platesti bani putini, ci pantoful in care piciorul sta comod, pantoful care rezista mult timp, pantoful care este de calitate. 

Mai jos veti gasi cateva modele noi de pantofi de dama, sandale, balerini, pantofi si adidasi. 

Pantofi de dama ieftini gasesti AICI.
Pot fi purtati atat la birou, cat si la diverse aniversari, nunti, botezuri, petreceri. Am selectat cateva perechi de sandale si pantofi de cea mai buna calitate, modele noi, deosebite. 








Balerini si sandale cu talpa plata gasesti AICI.
Sunt potriviti pentru zilele de primavara, vara si toamna. Piciorul sta comod in ei, modelele sunt noi, atractive, iar pretul lor nu este foarte mare.




Adidasi (pantofi sport) ieftini gasesti AICI.
Adidasii pe care am ales astazi sa ii recomand sunt potriviti in principal pentru fete tinere. Au modele noi, sunt ieftini, rezistenti si moderni. Pot fi purtati nu doar de catre fetele tinere, ci si de catre doamnele care se simt tinere in suflet si vor sa faca miscare, sa poarte incaltaminte comoda si vesela. 





Cand viata mea s-a schimbat si am dispus de o suma mai mare de bani, mi-am cumparat o pereche de sandale din piele, lucrate atat de bine de parca fusesera facute pe comanda. Le port de vreo cinci ani si inca arata ca si cum ar fi noi. Nu ma jeneaza, nu imi fac rana, nu s-au dezlipit, nu s-au rupt. Din acest motiv spun ca incaltaminte ieftina nu inseamna incaltaminte cu bani putini, ci incaltaminte care rezista multi ani. 
De atunci prefer sa pun bani deoparte si sa imi cumpar numai incaltaminte de calitate, care sa reziste cat mai mult timp. Am ales astazi pentru voi cateva modele noi de incaltaminte. Am incercat sa fac o mica selectie, gandindu-ma ca vor citi acest blog de fashion fete si femei cu varsta cuprinsa intre 15 si 40 de ani. Daca m-am inselat, va rog sa imi spuneti si voi reveni cu un articol despre incaltaminte pentru femei trecute de 40 de ani. Dar si voi, dragile mele, aveti probabil colege, vecine, prietene, fete sau nepoate care ar putea fi interesate de recomandarile mele privitoare la incaltaminte de dama ieftina si buna
Le puteti veni in ajutor distribuind acest articol despre incaltaminte de dama ieftina si buna - modele noi, 2016. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu