espressocafe.ro

vineri, 17 iulie 2020

Te-ai putea indragosti de cineva imbracat in zdrente?

Te-ai putea indragosti de cineva imbracat in zdrente?

E o intrebare simpla, cel putin la prima vedere. Cand spui "o persoana imbracata in zdrente", gandul iti zboara la un om foarte sarac sau neingrijit. Nu-i asa ca tocmai ai negat vehement si ai clatinat capul de la stanga la dreapta si inapoi? Nu, tu nu te-ai putea indragosti de o persoana saraca sau neingrijita, care se imbraca in haine vechi, urate, rupte, zdrentuite.

Daca ar fi sa purtam o discutie foarte serioasa pe tema aceasta, te-as intreba:


  • Cand cunosti pe cineva, te uiti cu atentie la felul in care este imbracat?
  • Iti plac persoanele care arata intotdeauna ca scoase din cutie?
  • Crezi ca oamenii care se imbraca sport sunt mai putin eleganti decat cei care poarta tinute office?
  • Renunti la a cunoaste mai bine o persoana doar pentru ca este imbracata mai jos de standardele dupa care te ghidezi? 
  • Te-ai putea indragosti de cineva imbracat in zdrente?


Daca tu mi-ai pune aceste intrebari, ti-as raspunde, pe rand, in felul urmator:


  • In general imi trebuie o singura privire ca sa observ cum este imbracata persoana din fata mea. Din primul moment stiu daca persoana respectiva poarta haine scumpe, daca acestea sunt de buna calitate, daca le-a imbracat acum pentru prima data, daca are o grija excesiva fata de felul in care arata. 
  • Rareori mi se intampla sa admir, in secret, oamenii care arata de parca tocmai au scos hainele din ambalaj special pentru intalnirea noastra. In cele mai multe cazuri, acest lucru ma deranjeaza fara sa pot spune in mod concret din ce motiv. 
  • Nu, nu cred ca oamenii care se imbraca sport sunt mai putin eleganti decat cei care poarta tinute office. Poti fi foarte elegant chiar si cand te imbraci sport, daca ai destul bun gust incat sa folosesti accesorii care transforma o tinuta banala intr-una deosebita, care sa atraga atentia intr-un mod delicat. 
  • In nici un caz nu. In viata aceasta am cunoscut oameni care nu dadeau doi bani pe haine, dar care erau de o inteligenta iesita din comun. Daca omul obisnuieste sa umble imbracat doar in blugi si tricou nu inseamna ca e cu ceva mai prejos de cel care umbla mereu la costum sau in rochii elegante. S-ar putea ca, dincolo de ambalaj, sa descoperi o persoana deosebit de buna la suflet, foarte inteligenta, cu o cultura generala foarte bogata sau pur si simplu un om sincer, gata sa sara in ajutorul semenilor sai.
  • Chiar mi s-a intamplat sa ma indragostesc de cineva imbracat in zdrente. Avea ochi mari, in care sclipeau inteligenta si curiozitatea. Zambea cu gura pana la urechi, ceea ce le dadea celor din jur o stare de bine. Isi tinea spatele drept, caci era constient de valoarea sa. Dar, mai presus de toate, parea sa existe pe pamant doar pentru mine. Cum sa nu te indragostesti de cineva care traieste doar pentru a te multumi pe tine? Nu mi-a mai pasat ca era imbracat in zdrente. Declaratia mea de dragoste a fost simpla si clara: Eu sunt a ta si tu vei fi al meu pe veci! Impreuna la bine si la rau! L-am luat acasa si de atunci suntem de nedespartit. M-a costat 20 de euro si l-am adus tocmai din Spania. :D 
Te-ai putea indragosti de cineva imbracat in zdrente?
Imbracat in zdrente



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu